Na stoisku regionu lubelskiego, tworzonym przez pracowników Departamentu Promocji, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie, informacji turystycznej (Lublin, Biała Podlaska) oraz Poleskiego Parku Narodowego, Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie i Lubelskich Parków Krajobrazowych, przygotowano szereg atrakcji.
W licznych konkursach na temat wiedzy o mieście i regionie można było wygrać gadżety miejskie, rowerowe oraz przekazane przez Muzeum Południowego Podlasia. Nagradzano wielu uczestników konkursów zachęconych do odwiedzenia naszego miasta i regionu.
Przeprowadzano liczne rozmowy ze zwiedzającymi, wzbogacając je o wydawnictwa miejskie oraz ofertę Muzeum Południowego Podlasia. Zapraszano do udziału w wydarzeniach kulturalnych odbywających się w Białej Podlaskiej, m. in. najbliższym Jarmarku Wielkanocnym ale także V Festiwalu im. Bogusława Kaczyńskiego w Białej Podlaskiej oraz innych licznych aktywności. Rowerzystów zachęcano do włączenia się w rywalizację o puchar Rowerowej Stolicy Polskiej, przypominając status miasta: Biała Podlaska – Rowerowa Stolica Polski.
Przez trzy targowe dni stoisko cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem. Według danych organizatora targi odwiedziło blisko 90 tysięcy osób.